Rabu, 30 Mac 2016

VIDEO panas pengantin bertumbuk kerana hantaran tak cukup .. bingai betul!!

Hoi ... bodoh ke apa nih, kerana wang hantaran tak cukup pun sanggup bertumbuk. Kalau ye pun, bertumbuk la luar masjid ke, kandang khinzir ke ...

Lagi memalukan, perkara yang sepatutnya dapat pahala kerana mendirikan masjid, jadi medan perbalahan dan cari dosa. apa kebenda korang ni ha?

Bagi aku, nak kahwin kan. Apa ada hal kalau tak cukup sekalipun Kalau tak mampu buat cara tak mampu, nak nikah kan .. halal kan ..

ke nak jual anak ..?

Kalau pasangan tu buat zina dan boncit perut baru tau rasa..


PETALING JAYA – Gara-gara sanggup berjanji untuk menyetujui jumlah wang hantaran sebanyak RM15,000 yang diminta oleh keluarga pengantin perempuan, seorang pengawal keselamatan menerima padah selepas ditumbuk kerana gagal menyediakan wang tersebut secukupnya.

Kejadian dikatakan berlaku di Masjid Jamek Al-Khadijah dekat Pantai Dalam.

Memetik laporan Kosmo! Online, mangsa ditumbuk ketika hendak beredar selepas tidak dibenarkan oleh pihak keluarga pengantin perempuan untuk meneruskan majlis.

“Ketika merisik, pihak lelaki meminta untuk membayar sebanyak RM7,500 sebagai wang hantaran, namun pihak perempuan meminta sejumlah RM15,000.

“Pengantin lelaki yang bersetuju dengan jumlah itu, namun meminta supaya wang hantaran tersebut dibayar secara ansuran iaitu sebanyak RM10,000 sebelum majlis perkahwinan dan baki lagi RM5,000 dibayar selepas majlis,” kata sumber dalam laporan itu.

Difahamkan, pengantin lelaki berusia 27 tahun itu hanya bekerja sebagai seorang pengawal keselamatan dengan gaji sebanyak RM1,500 sebulan.

Pengawal keselamatan itu dikatakan sudah bercinta dengan kekasihnya yang berusia 21 tahun sejak tiga tahun lalu.

Menurut laporan itu lagi, pengantin lelaki sudah membayar RM10,000 secara ansuran sebelum majlis perkahwinan itu berlangsung, bagaimanapun pihak pengantin perempuan tidak membenarkan akad nikah diteruskan selagi mangsa tidak membayar baki RM5,000.

Ni lah kata orang, bodoh tak nak bagi kat orang lain sikit ... melantun-lantun ..

geram

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: