Jumaat, 2 Mei 2014

Panas!! (gambar) Insiden tikam perut sampai terburai isi perut semasa GST 501 .. pendedahan polis!!


Tikam sampai terburai isi perut. Memang kes besar ni. Manakan tidak .. insiden tikam menikam tu rupanya gambar lama .. hahahha papagomo kantoi lagi .. Berita fintah dajai tu seperti berikut;


"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cuba melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka. Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan.

Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang"

Begitulah ayat fitnah anak emas didik Papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri b Wan Deris bernama Norafiq bin Mohd Nor a.k.a Afiq KLtown.

Gambar yang dipaparkan itu ialah gambar kejadian amuk di LRT Gombak suatu ketika dulu.

Jadi apabila papagomo a.k.a seorang bekas mata-mata Trafik Balai Polis Ampang dibuang kerja masuk penjara dan dendan RM10,000 kerana melakukan rasuah terhadap seorang penagih dadah sebanyak RM400 kalah jutaan ringgit dalam kes fitnah saman malu, maka kini tugas dan tanggung jawab memfitnah sudah diambil alih oleh macai budak hingusannya.

Sebenarnya tiada kejadian tikam menikam pun dan tiada sebarang kematian serta tangkapan berlaku, sekadar ada sedikit kekecuhan kecil yang ditimbulkan oleh kumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka Antifa Malaysia .. Itu sahaja.

POLIS kata gambar itu gambar lama


Dan aku petik dari portal Berita Harian ..
{baca lagi klik butang papar ... }




Beliau berkata gambar yang didakwa dihantar oleh Twitter Papa Gomo menunjukkan seorang peserta terlantar atas pengusung akibat ditikam adalah gambar lama.

KUALA LUMPUR: Tiada peserta perhimpunan bantah cukai barang dan pendapatan (CBP) cedera atau ditikam seperti didakwa di internet, kata Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad.

Beliau berkata gambar yang didakwa dihantar oleh Twitter Papa Gomo menunjukkan seorang peserta terlantar atas pengusung akibat ditikam adalah gambar lama.

Zainuddin memberitahu Bernama, dakwaan itu "tidak benar sama sekali."

Mengenai laporan bahawa tiga jurukamera media cedera semasa membuat liputan perhimpunan itu, beliau berkata pihak polis belum menerima sebarang laporan mengenainya.

Zainuddin berkata perhimpunan yang bertumpu di kawasan sekitar Dataran Merdeka itu dianggarkan disertai kira-kira 15,000 orang.

Sementara itu, Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mohmad Salleh berkata keadaan di ibu kota terkawal pada jam 5 petang ini, walaupun terdapat beberapa lokasi dipenuhi peserta perhimpunan CBP, dan pada jam 5.30 petang, kesemua peserta beredar dari lokasi perhimpunan dan keadaan kembali normal.

"Ada berlaku insiden kecil seperti tolak-menolak antara peserta, namun keadaan masih terkawal," katanya.
Beliau berkata polis akan tetap melaksanakan kawalan keselamatan di lokasi-lokasi tertentu bagi memastikan keadaan selamat.

"Saya menasihatkan peserta perhimpunan supaya tidak menimbulkan kekecohan sehingga menganggu ketenteraman awam," katanya.

Mohmad turut mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang mengamalkan sikap toleransi dan bekerjasama demi mengekalkan keamanan serta kesejahteraan bandaraya Kuala Lumpur.

- BERNAMA

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





Artikel Berkaitan



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: