Jumaat, 2 Mei 2014

GAMBAR BUDAK KUMPULAN ANTIFA MALAYSIA YANG TUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA WARTAWAN SEMASA HIMPUNAN BANTAH GST TERSEBAR DI INTERNET!!!!




Kumpulan anak muda yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu menggelarkan diri mereka sebagai Antifa Malaysia telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.15 petang tadi di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad dengan mengeluarkan perkataan kesat dan lucah seperti 'Fuck Media' sambil mengeluarkan isyarat jari tengah.

Kumpulan berkenaan berarak bersama Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tetapi NGO berkenaan telah menafikan mereka mempunyai pertalian dengan kumpulan itu menunjukkan isyarat lucah kepada wartawan dan jurugambar yang cuba merakamkan aksi mereka itu.


Seorang anggota kumpulan tersebut telah bertindak melontar batang kayu bendera ke arah jurugambar tersebut.

Aksi tersebut telah berjaya dirakam dan kini tersebar ligat sungguh di alam siber.

Kekecohan yang berlaku selama beberapa minit itu berjaya diselesaikan sejurus petugas dari Jabatan Unit Amal PAS tiba di lokasi kejadian.



Seekor kerbau bawa lumpur habis semuanya terpalit.

sumber


# sila like "kami undi pakatan rakyat"





Artikel Berkaitan



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: