Selasa, 16 September 2014

Team A dan Team B makin 'menggila' dalam PAS?


Kira-kira 50 perwakilan Pemuda PAS keluar dewan muktamar dewan tersebut ketika Timbalan Presiden parti itu, Mohamad Sabu menyampaikan ucapannya.

Mereka memakai jaket warna hitam bertulis 'kami bersama Presiden dan Majlis Syura.'

Mohamad Sabu, yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu, tidak sehaluan dengan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan ulama PAS berhubung isu menteri besar Selangor.


Kebanyakan mereka dipercayai perwakilan dari Pahang, Terengganu dan Selangor.

Mereka bertindak keluar meninggalkan dewan sebaik sahaja Mat Sabu memulakan ucapan perasmian muktamar Dewan Pemuda PAS pusat.

Beberapa di antara mereka yang keluar itu enggan memberi komen.





more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

Mereka hendak buat kerajaan perpaduan dengan UMNO tetapi agenda itu telah digagalkan oleh orang lain. Misi yang seterusnya ialah membawa PAS menyertai BN tetapi Mat Sabu menjadi batu penghalang. Muktamar tahun depan bakal menyaksikan golongan anti UG dibersihkan dari memegang sebarang jawatan dalam PAS. Tahun 2016 ialah tahun kemasukan PAS dalam BN untuk menghadapi PRU14

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu saat-saat kehancuran PAS dan golongna inilah yang mnehancurkan Pas.Kemungkinan pelajar2 yang balik mesir di brainwash oleh peminpin Umno dan kemungkinan mereka mendapat tajaan atau biassiswa.Pakai macam ulamak tapi tujuan menghancurkan Pas.