Jumaat, 15 Mac 2013

Woit, tengok ni, Najib kata pembangkang buat 7 dosa besar kepada rakyat

TANAH MERAH: Datuk Seri Najib Tun Razak mengajak rakyat supaya menolak pakatan pembangkang termasuk parti PAS di Kelantan pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 akan datang kerana mereka telah melakukan tujuh dosa besar terhadap rakyat dan umat Islamdi negara ini.

Perdana Menteri menggariskan antaranya dosa parti PAS ialah membenarkan penggunaan kalimah 'Allah' oleh bukan Islam, gagal menunaikan janji kepada rakyat Kelantan, membenarkan pemimpin DAP secara rakus membotakkan kawasan di Tanah Tinggi Lojing serta mempermainkan matlamat perjuangan PAS sendiri.






# sila like "pakatan rakyat supporters"




"Dosa Tian Chua (Naib Presiden PKR) terhadap isu di Lahad Datu dan tahaluf siyasi (kerjasama politik antara PAS, PKR dan DAP) merupakan antara tujuh dosa besar pembangkang terhadap rakyat. "Kalau saya dahulu mengumumkan tujuh perkara untuk rakyat Kelantan, kini tujuh dosa besar mereka yang ambo nok sebut hari ini," katanya pada Majlis 'Bekwoh' Rakyat Bersama Perdana Menteri di Sekolah Menengah Tanah Merah 1 di sini, Jumaat.

Turut hadir Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed, timbalannya Datuk Dr Awang Adek Hussin, Pengerusi MCA Kelantan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen, Pengerusi Parti Progresif Penduduk Kelantan Datuk Nik Sapeia Nik Yusof dan Ketua Umno Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz.

Kira-kira 50,000 rakyat hadir pada majlis tersebut.

Menyentuh mengenai PAS mempermainkan matlamat perjuangannya, Najib berkata sebelum ini parti itu mahu melaksanakan hukum Hudud di negara ini tetapi demi politik dan takut kepada DAP, akhirnya mereka telah mengubah kepada dasar negara berkebajikan.

Katanya jika dahulu PAS menghentam cara Barisan Nasional (BN) berkongsi kuasa dengan parti lain tetapi kini mereka juga mengambil langkah yang sama dengan DAP dan ia jelas membuktikan sikap sebuah parti yang berubah-ubah demi mahukan kuasa. Beliau berkata kehadiran besar rakyat Kelantan pada majlis itu membuktikan mereka telah bersedia pada bila-bila masa untuk menolak PAS pada pilihan raya umum kali ini.

"Kita mahukan transformasi bukan reformasi. Transformasi mensejahterakan rakyat. Transformasi bawa rahmat pada rakyat," katanya. Perdana Menteri berkata cara bijaksana kerajaan mentadbir negara telah menjadikan negara ini makmur dan sebagai bukti ekonomi negara telah mencapai pertumbuhan kepada 6.4 peratus.

"BN cukup cakna kepada masyarakat. Cukup sengoti buat bermacam-macam demi faedah rakyat dan oleh itu yakin dan percayalah apa yang kita buat ini adalah yang terbaik untuk mensejahterakan rakyat," katanya.

Beliau berkata tidak seperti pembangkang yang berjanji dalam manifesto yang dianggap seperti penjual ubat tepi jalan. "Satu ubat semua boleh sembuh. Kita bukan mahu mengundi orang yang petah berkata-kata tetapi pilihan raya adalah untuk rakyat memilih kerajaan yang benar-benar boleh berjasa kepada negara.

PBO: hahahhahaha skrip yang diulang-ulang tapi bangang isinya. kalau dulu ya rakyat kurang cerdik, tapi sekarang jangan sesekali kau bodohkan rakyat dengan temberang kau wahai Najib. Betul ke pembangkang dah buat 7 dosa besar? Pendapat korang?


sumber sini



pen buruk online





RUANG PENGIKLANAN MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

Peluang Bisnes Terkini ! Jana Pendapatan LUMAYAN Dengan Set Berus Gigi "Ajaib" Teknologi "EMAS" IKLAN TEKS IKLAN TEKS IKLAN TEKS IKLAN TEKS

7 respon:

Tanpa Nama berkata...

puak2 lembu yg bodo je yg pcya temberang ameno termasuklah penyokong2nya..bodo dulu kini dan selama2nya bodo...huuhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

umno bn haram jadah buat banyak perkara yg menjurumus kita masuk neraka: pembunuh antatuya perogol amah dan budak bawah umur penghianat negara bagi ic kpd pendatang mentri rasuah projek tipu rakyat kayakan kroni projel lembu syarizat projel bakun madey kutty hancur bankrap malaysia jika mereka memerintah.

tanpa nama berkata...

ada ke 'dosa besar kepada rakyat'?

Tanpa Nama berkata...

Ckp najip mcm bagus jer..bini dia tk pakai tudung..a pa crite..to dosa ke tu

Tanpa Nama berkata...

pas curi tanah rakyat bagi kat DAP,
PKR janji nak bagi ibu tunggal duit , seposen pun tak bagi kat ibu tunggal
PAS , PKR BENARKAN KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN OLEH GEREJA
HINA BINI DATO NAJIB TAK PAKAI TUDUNG
TAPI ANWAR MENJUBOR DAN DALANG PENCEROBOH DI SABAH DISOKONG
ZAMAN ANWAR JADI TPM DUIT RAKYAT DISONGLAP
SAMPAI SEKARANG DUIT ANWAR TAK ABES2
PEMIMPIN SEPERTI ANWAR PR SANJUNG, WALHAL ANWAR KING . KING APA?? KING DAJAL
PAS SUDAH KENA KENCING DENGAN KING DAJAL(ANWAR)

Tanpa Nama berkata...

OTAK KAMULAH YG TERMAKAN NAJIS DAJAL YAHUDI, MANA BUKTI ANWAR SONGLAP WANG RAKYAT...BUKTIKAN!! JGN SEDAP MULUT JE BERCAKAP DGN KEBODOHAN KMU, SAH KMU ADALAH PENCACAI2 UMNO YG X PUAS2 MAKAN MINUM PROJEK2 MENGAMPU U M N O A H.. M U A K LAH...

Rose Mizi berkata...

Tanpa Nama16 Mac 2013 8:46 PTG...sudah2 la wat komen BODOH..geli aku baca komen BODOH ko tu..hahahaha..(rasa mcm bdk SRP je)