Selasa, 23 Oktober 2018

2 pelajar buat laporan polis diliwat pengetua di Kepala Batas

KEPALA BATAS: Dua kanak-kanak masing-masing berusia 11 dan 13 tahun membuat laporan polis mendakwa diliwat pengetua lelaki berusia 55 tahun sebuah sekolah menengah di Permatang Tok Jaya, di sini, hari ini.

Mangsa mendakwa diliwat guru berkenaan ketika mereka menyertai satu program pendidikan di sekolah berkenaan baru-baru ini.

Sumber berkata, mangsa kemudian dihantar ke Hospital Kepala Batas (HKB) untuk tujuan pemeriksaan dan akan dihantar ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) bagi rawatan selanjutnya kerana didapati cedera di bahagian kemaluan masing-masing.

Suspek berusia 55 tahun berkenaan juga sudah dipanggil bagi direkod keterangan.

Polis juga percaya selain dua mangsa berkenaan, beberapa mangsa lain juga akan tampil membuat laporan polis mendakwa diliwat suspek.

Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Seri A Thaiveegan, ketika dihubungi mengesahkan laporan polis dibuat mangsa dan akan menyiasat kes dengan terperinci.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: