Ahad, 28 Februari 2016

Rosmah bini Najib kecewa

Isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor kecewa dengan pihak yang gagal memanfaatkan kebaikan Internet, sebaliknya dijadikan medium menyebarkan berita palsu, fitnah dan hasutan untuk mengganggu ketenteraman negara.

Beliau berkata Internet kini dilihat menjadi medan memburukkan sesiapa sahaja yang tidak disukai sama ada pemimpin, tokoh terkemuka, ahli korporat mahupun individu.

"Justeru saya ingin nasihatkan anggota Pandu Puteri di negara ini supaya menjadi pengguna internet yang bijak. Saringlah serta periksa maklumat yang diperoleh sama ada sahih atau fitnah," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada Hari Peringatan Sedunia 2016 peringkat kebangsaan bertemakan 'Connect' di Dewan Seri Negeri di Melaka, hari ini.

Turut hadir Ketua Menteri Melaka Datuk Idris Haron dan isteri yang juga merupakan Penaung Persatuan Pandu Puteri Malaysia (PPPM) Melaka Datin Seri Fadilah Abdullah, Ketua Pesuruhjaya PPPM Normala Baharudin dan Yang Dipertua PPPM Melaka Datin Zainon Tun Ghaffar.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: