Khamis, 30 Julai 2015

Berita buruk buat PAS

Ketua Pemuda PAS Lembah Pantai Mohd Hafiz Habil bersama pimpinan tertinggi Pemuda kawasan itu hari ini mengumumkan melepaskan jawatan susulan krisis dalaman yang melanda parti Islam itu.

Katanya, buat masa kini, beliau tidak melihat ada usaha damai dalam parti justeru mereka mengambil keputusan untuk meletakkan jawatan.

“(Keputusan itu) berasas tindakan kami yang hilang kepercayaan. Dan tindakan untuk menyertai Gerakan Harapan Baru, saya tidak tolak (ia) sebagai satu kemungkinan.

Selain Mohd Hafiz, Naib Ketua Pemuda Muhamad Fadzil Ahamad, Ketua Penerangan Pemuda Nik Abdul Razak Nik Md Ridzuan, dan anggota jawatankuas pusat (AJK) Pemuda Mohd Zulfadhli Zulkifli serta Mohd Zulnazmi Zulkifli turut melepaskan jawatan.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

6 respon:

powertrain1648 berkata...

Keluar pkr masuk dap pun berita butuk jgk utk pas....wowewww

UUM berkata...

go to hell ghb n your proksi dapig... tanpa prajudis bhw mereka ini adalah golongan munafiq yg memusuhi Ulamak

Unknown berkata...

Biarla...hak mereka...jangan maki maki dan tuduh bukan2

Unknown berkata...

Biarla hak mereka

Tanpa Nama berkata...

Pas kena terima semua ni.......kalau ahli pas nak keluar parti itu hak mereka.........Tuan presideng pas kan orang hebat,so ahli2 pas tak payah risau selagi Tuan Presideng ada.....

Abdul Said berkata...

Apalah nak hairankan. Bukankah ulamak nomor wahid PAS kata GHb cuma boleh bertahan 2 tahun atau isteri dua kali beranak. Lepas tu diorang tak berpartila. Itupun nak kecoh!! Sabarla sikit!!