Rabu, 30 April 2014

Gambar bogel tersebar, penyanyi cantik Indonesia hilangkan diri

Dunia maya dihebohkan dengan tersebarnya foto bogel mirip Yenny 3 Kucing.

Terdapat empat foto yang memperlihatkan wanita mirip Yenny Anggraeny berada di sebuah bilik dengan berbagai pose tanpa mengenakan sebarang pakaian.

Salah satu fotoNYA, wanita yang mirip Yenny dilihat berbaring di sebuah katil sambil berposewink atau berkedip, sambil menghisap jari tangannya.

Foto lain memperlihatkan wanita tersebut berpose di dalam bilik mandi. Masih belum diketahui apakah foto ini asli Yenny, wanita lain atau hanya rekayasa.


*AMARAN: GAMBAR TIADA DI SINI. TIDAK ELOK UNTUK KESIHATAN MENTAL hahaha.

"Maaf, saya enggak bisa kasih konfirmasi, karena saya bukan orang yang kompeten. Sampai sekarang saya masihlost contact," kata Nelly, salah seorang pengurus 3 Kucing seperti yang dikutip dari Okezone, Jumat (25/4).

Nelly menambah Yenny turut menghilangkan diri selepas tersebarnya foto tersebut.

"Kalau tahu mungkin sudah tahu. Tapi sampai sekarang enggak tahu, karena malu atau gimana, tapi saya enggak tahu apa-apa," tambahnya.

Dunia hiburan Indonesia beberapa kali dihebohkan dengan foto-foto bogel pedangdut dimulai dari Camel Petir hingga Siti Badriah.


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: