Selasa, 29 Mac 2011

Fitnah video: Anwar jangan seronok sangat ...

PBO kata Anwar jangan seronok sangat seminggu dua ni sebab kemungkinan ada 18 lagi video seks akan didedahkan oleh puteri lawak.

Nampak macam seronok sikit sebab banyak hujah yang dapat dipangkah dengan bergaya oleh PKR.
Anwar kata jangan pedulikan sangat isu fitnah tapi tumpukan pada pilihanraya dan matlamat pembangkang untukmenawan Putrajaya. Hoi Hai hai hai, macam mana pakatan rakyat. Ada harapan menang kat Sarawak?

Ada berapa hari lagi untuk penamaan calon. Agihan kerusi pilih orang yang tak kemaruk dengan duit. Nanti kena "kebas" lagi.

Apa kata Anwar mengenai perhimpunan semalam?






Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan dakwaan yang dilemparkan kepada dirinya sebagai langkah terakhir parti lawan menghalang kemaraan Pakatan Rakyat untuk menawan Putrajaya dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 akan datang.

Menurut Anwar, taktik licik dan keji UMNO hanya akan menambahkan kebencian rakyat terhadap parti itu.

"Isu dia apa?Isu dia kesediaan Pakatan Rakyat ambil alih pemerintahan. Dan ini langkah terakhir Barisan Nasional guna apa juga cara yang mungkin. Tipu helah, jijik untuk halang bukan kami di atas pentas, tapi kemaraan rakyat Malaysia."katanya.

Anwar berkata demikian dalam pidato khas di Majlis Solat Hajat dan Pidato Khas menangani isu video lucah di Stadium Melawati, Shah Alam, semalam.

Hampir 20 ribu hadirin hadir memberi sokongan kepada Anwar yang dituduh Datuk T selalu mengerjakan perkara keji seperti melanggan pelacur.

Minggu lalu, Anwar membuat satu laporan polis ierikutan dakwaan satu kumpulan yang mendakwa mereka memiliki klip video hitam putih memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur di sebuah hotel di negara ini yang menawarkan perkhidmatan seks.

Walaupun Polis menyatakan telah mendapatkan keterangan daripada Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Syazryl Eskay Abdullah, hakikatnya mereka tidak pernah ditahan.

Anwar turut mempertikai cubaan Rahim yang juga Bekas Ketua Menteri Melaka yang digambarkan yang muncul mempersoalkan moral Anwar walau hakikatnya Rahim dibelenggu pelbagai masalah.

"Dalam kes Chua Soi Lek siapa edar ditangkap. Tapi dalam kes ini siapa edar diraikan.Dan kebetulan orang yang diraikan Rahim Tambi Chik. Ini tokoh akhlak baru yang diperjuangkan UMNO BN sebagai pejuang moral baru Rahim Thamby Chik."katanya.

Anwar turut meminta penyokong beliau tidak mempedulikan isu itu sebaliknya memfokuskan kepada perjuangan mereka melalui 'Buku Jingga' dengan mengutamakan isu tata kelola pentadbiran negara supaya berjalan betul. (tvsnews)



Google Search

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: