Isnin, 28 Mac 2011

Bila gamaknya YB itu nak mati?

PBO sokong dengan kenyataan hadi dalam parlimen hari ni. Ini berkaitan tattik gerombolan songkok tinggi yang mengumpan pengundi dengan projek pembangunan "mi segera".

Setiap kali pilihanraya kecil macam-macam la peruntukkan yang tiba. Jadi betul la bila la YB tu nak mati.






Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang menasihatkan kerajaan BN agar tidak hanya menjalankan projek pembangunan bila ada pilihan raya.

Katanya, keadaan itu telah menimbulkan satu kefahaman di kalangan rakyat bahawa untuk mendapat kemudahan asas perlu berlaku pilihan raya di tempat mereka.

"Kita merasakan dukacita bila ada rakyat menunggu-nunggu wakil rakyat mati untuk mudah mendapat kemudahan asas," katanya.

Kalau nak dapat jalan baru, tiang lampu baru, dapat bangunan baru dan bini baru hahahah tunggu je pilihanraya kecil. Tunggu je sampai YB tu mati!

Habis nak buat macam mana dah geng gerombolan songkok tinggi yang ajar macam tu. Setiap kali PRK, maka peruntukkan pun datang mencurah-curah.

Yang bangang puak pencacai yang kata pembangkang tak boleh laksanakan pembangunan. Ni apa punya spin. Bagi putrajaya nak tengok boleh ke tak...

PBO: Bila YB tempat aku nak mati?

sumber klik sini

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: