Ahad, 30 September 2018

Anwar Ibrahim kini terdedah skandal liwat di Singapura pulak

Tak sampai seminggu aku tilis mengenai kemmungkinan bberulang kembali taktik dajjal penentang Anwar Ibrahim melalui artikel Video lucah terbaru Anwar akan muncul tidak lama lagi?, kini muncul pulak dakwaan Anwar Ibrahim 'kantoi' meliwat di Singapura.

Lagi dekatPRK lagi banyak cerita monyet akan keluar. Pelbagai perkara kita akan dengar nanti. Ini salah satu darinya...

SINGAPURA - Agensi berita Singapura, BERITAmediaCorp nafi menyebarkan berita mengenai Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim seperti yang tular di media sosial.

Menurut agensi itu, catatan yang disebarkan Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Lokman Noor Adam itu palsu.

“Seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Lokman Noor Bin Adam mendakwa bahawa seorang penuntut warga Indonesia sudah membuat aduan polis kerana diliwat oleh Anwar.

“Catatan itu turut mendakwa bahawa insiden itu berlaku di Singapura baru-baru ini. BERITAmediacorp dimaklumkan bahawa catatan itu tular di media sosial dan Lokman mendakwa sumber berita itu adalah daripada BERITAmediacorp.

“Ini tidak benar sama sekali dan berita yang disebarkan oleh Lokman melalui catatannya itu adalah berita palsu,” katanya melalui laporan berita di portalnya, hari ini.

PKR menafikan dakwaan Anwar disiasat oleh pihak berkuasa Singapura kerana terlibat dalam kes liwat di negara berkenaan.

BERITAmediacorp juga memaklumkan sudah menghubungi Lokman bagi meminta beliau memadamkan catatan tersebut dan difahamkan masih belum menerima maklum balas sehingga laoran ini ditulis.

Menurut BERITAmediaCorp, Polis Singapura (SPF)  turut mengesahkan tidak menerima sebarang aduan mengenai perkara tersebut.

Sementara itu, Lokman dalam Facebooknya membuat kemaskini di statusnya dengan berkongsi sekeping gambar.

“Ralat : Pihak mediaCorp Singapura sudah memaklumkan berita ini tidak mereka terbitkan,” tulisnya. ~sinar harian

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

tajnur berkata...

Ada perkataan `pulak`. Itu menunjukkan bahawa rakyat malaysia senang di tipu oleh sistem yang dimanipulaskan. Sebagimana rakyat Fir`aun diperbodohkan ditipiskan fikirannya dengan memfokuskan Nabi Musa a.s. dan Nabi Harun a.s. adalah ahli sihir walhal rakyat dia tahu dibelakangFir`aun ada beribu-ribu tukang sihir!!