Jumaat, 26 Februari 2016

Ini dia jawapan Tabung Haji

Lembaga Tabung Haji hari ini menafikan tuduhan yang ia memberi jaminan korporat kepada syarikat bersekutunya, TH Heavy Engineering Bhd.

Tuduhan yang pelaburan Tabung Haji dalam TH Heavy Engineering akan mengalami kerugian sebanyak RM1.4 bilion juga adalah tidak berasas, kata Tabung Haji dalam satu kenyataan akhbar.

Katanya sebagai pemegang saham terbesar dalam TH Heavy Engineering, yang bergiat dalam industri minyak dan gas, Tabung Haji memahami sepenuhnya pelbagai cabaran yang dihadapi industri tersebut.

Oleh itu, Tabung Haji meminta orang ramai agar tidak mudah percaya terhadap tuduhan berdasarkan dokumen yang dipaparkan di laman sosial. – Bernama, 25 Februari, 2016.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Faqirulkhoir berkata...

Datuk2, Tan Sri2 Tabung Haji,
Tolong beri maklumat mengenai pergerakkan nilai saham dalam tempoh masa sebelum dan selepas membeli saham dan nilai saham semasa dan paparkan sekali akauns untung rugi dan kunci kira2 yg di odit. Bukan setakat menafi. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

yg mana satu nak prcaya ni...