Sabtu, 30 November 2013

Kembang dan koyak kain Rosmah Mansor bila diampu tahap babas oleh Ali Tinju



Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali mesti berhenti "mengacau isteri perdana menteri" dan mempersoalkan perjalanan beliau menggunakan jet kerajaan, kata Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu, Ali Baharom.

Mohd Ali berkata sebaliknya kita harus berbangga kerana Rosmah pergi keluar negara sebagai "seorang wanita yang profesional", dan bukan mencari masalah di sana, lapor KiniTV.



{baca lagi klik butang papar ... }






"Datuk Seri Rosmah pergi luar negara bukan cari jantan, bukan cari masalah sosial di sana. "Beliau pergi keluar negara sebagai seorang wanita yang profesional, berhujah di hadapan media, dunia, ini satu kebanggaan. "Kita susah nak cari wanita Malaysia yg berani macam Datin Seri Rosmah yang sering kali dapat jemputan khas untuk berucap di program yang diadakan di dunia," kata Mohd Ali dalam satu sidang akhbar semalam.
Mohd Ali yang menarik perhatian umum selepas mengadakan 'senaman punggung' di hadapan rumah pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga, juga menuntut Azmin memohon maaf kepada Rosmah.

"Janganlah kamu sebagai YB kacau isteri perdana menteri? jangan kamu kacau isteri orang," kata Mohd Ali yang lebih popular dengan panggilan Ali Tinju.


sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: