Selasa, 13 Mac 2018

Boletin Utamma sudah jadi berita ******

Kalau tersilap tekan ke TV3suku dan tengok Boletin Utamma amatlah mual dan jijik.

Bermula jam 8.00 - 8.45 malam, berita yang ada hanya serang politik pembangkang. Dan jangan lupa komen-komen menjilat Najib banyak yang kedengaran sana - sini. Lepas pukui 8.45 malam baru lebih sedap sikit nak dengar. Tu pun berita Sukan. lepas tu sambung balik. Lepas Mahathir, Pulau Pinang, kemudiaan Selangor. hehehehe.

Langsung tidak seimbang. Langsung tidak ada cermin politik matang seperti dibanggakan PAS> Langsung tidak ada cermin demokrasi. Apakah saham terbesar dalam syarikat tu dibeli oleh UMNgOk?

Bagi orang yang boleh berfikir, sudah tentu bertanya, apakah TV3suku sudah jadi lidah rasmi UMNgOk.

Tapi ingat jugak. Dari 10 orang tak semua 10 orang akan percaya bulat2 apa yang disampaikan oleh penulis berita tersebut. Dan lagi banyak cacian, mungkin dari 10 orang, 1 orang akan beralih simpati kepada PH .. Orang dah ada otak. letak la kat mana pun..

Kalau PH naik putrajaya, tolong jangan ikut apa yang lahabau UNgOk buat kat rakyat Malysia .. sajikan dengan tulen demokrasi.. Kalau sama je ngan Boletin Utamma, memang sah haramjadah jugak.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

politikgilababi berkata...

Utk makluman..TV3 suku Memang milik umnu,olih itu tdk lah hairan bila pembangkang diserang...