Khamis, 15 Mei 2014

Ahmad Said diugut dedahkan salahlaku politik wang ..!!!


Hafis Faizal / Ahmad Said

Siapa Hafis Faisal..??

Orangni pun tak kenal...

Dalam posting statusnya di FB nampaknya hebat mengugut dan menghentam Ahmad Said berkaitan isu Ahmad Said keluar UMNO dan isu panas kerajaan UMNO BN Terengganu.
{baca lagi klik butang papar ... }



AKU BERI AMARAN KEPADA MANA2 YB DUN TERENGGANU YG BERHASRAT UNTUK LOMPAT PARTI TERUTAMANYA DS AHMAD SAID SILA TERUSKAN AKU AKAN DEDAHKAN VIDEO n GAMBAR2 SALAHLAKU POLITIK WANG MELIBATKAN DS AHMAD SAID SERTA ORANG2 BESAR PARTI!!!!! aku hanya diatara kepimpinan kerdil akar umbi.

Malangnya status ini telah di dipadam setelah mendapat amaran dari seseorang...


Status yang menyindir Ahmad Said dari Hafis Faisal...

Inilah budaya dalaman UMNO...ugut mengugut menjadi senjata mereka,salahguna kuasa menjadi amalan mereka dan amalan itu juga akan jadi senjata mereka untuk menakutkan kalau tinggalkan parti...itu belum pasal tawar menawar...hahaha....
~Rakyat Marhaen

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





ARTIKEL BERKAITAN



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

Dah semuanya adalah penghurung dlm tong taik, masing2 ada terpalit taik. Tinggal lagi, siapa yg sikit dan siapa yg banyak saja menjadi pembezanya. Tanya sama itu Aspan, dia tentu lebih tahu.

Tanpa Nama berkata...

taik belaka