Sabtu, 27 April 2013

Terkini: Sah DUN Damansara Ditandingi PKR

SHAH ALAM, 27 APRIL: Keputusan PAS beralah daripada menuntut kerusi DUN Kota Damansara disambut baik oleh calon PSM yang bertanding atas tiket PKR, Dr Mohd Nasir Hashim.

Beliau yakin keputusan itu merupakan perkembangan positif dalam usaha Pakatan Rakyat (PR) mempertahankan kerusi DUN Kota Damansara seterusnya menguasai Putrajaya.

Menurut Dr Nasir keputusan itu dimaklumkan Pesuruhjaya PAS Negeri Selangor Dr Abdul Rani Osman.



“Sekarang kita kena bergerak untuk jelaskan kepada orang ramai lebih-lebih lagi penyokong PR yang PAS sudah tarik diri supaya tak timbul kekeliruan” kata Dr Mohd Nasir ketika dihubungi.

Menurut Dr Nasir, selain mengharap bekas calon PAS, Ridzuan Ismail dapat menerima keputusan kepimpinan tertinggi, beliau berharap PSM dan PAS dapat terus berganding bahu mengekalkan Selangor di tangan PR.

“Biasanya PAS sentiasa terbuka menerima keputusan kepimpinan parti dan saya harap begitulah supaya kita dapat saling bantu membantu,” katanya lagi.

Sebelum ini pertembungan PKR dan PAS di kerusi DUN Kota Damansara dianggap mampu menjejaskan peluang PR mempertahankan kerusi DUN terlibat.

Dr Nasir akan dicabar Halimaton Saadiah Bohan(BN), Halmi Omar (bebas), Edros Abdullah (bebas) dan A Supayyah(bebas).


# sila like "kami undi pakatan rakyat"


sumber sini





RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Lagi pelakon terkenal menyokong PR, siapakah dia?.....layarilah ---------------> ohbulan-pilihanraya